Cari Blog Ini

WAKE UP NOTES...

Foto saya
When the eyes open, we breathe, we walk, we speak, whatever we had done, until the end of our life,...history was wrote

Ahad, 21 Disember 2008

Crazy, busy,lazy, flatty December Blurr...2008

Salam....Pembuka kata. korang nak tahu tak. bulan ni adalah bulan yang paling maut nyer aku kerja dan di kerjakan. tahu-tahu saja la, dengan function, course, secateriat (betoi ke ni...) dan sewaktu dengannya lah. bayang kan lah kengkawan. awal bulan sebuk dengan perancangan dan meeting. pastu semarak hadhari plak. program bagus tapi letih beb. aku start 13 hari sukan , 14 kena mark up SKT unit 2009 (hari cuti tuh), 15 kena g peperiksaan PTK (Nak gak naik pangkat), 16 setting untuk program semarak hadhari, 17-21 disember , program berlangsung. 18 aku kena g survey tempat dengan bos aku di pulau pangkor. balik hari doo. 19 bertugas di booth . 20 dah kena g survey hotel di melaka. balik hari gak. 21 penutup semarak hadhari. 22 hingga 24 kena hendel n kursus di PD, negeri sembilan. 24 terus balik kampung. 25 pergi rumah member se-bacth (kenduri dia la....), 26 bawa mak aku ke Putrajaya(perancangan masih dalam pertimbangan dan keadaan) rehat 27 dan 28. 29 kena gerak g melaka untuk kursus sehingga 31 disember. dengan sebab itu aku namakan coretan ini, crazy, busy, lazy, flatty december blur......2008

Tiada ulasan: