Cari Blog Ini

WAKE UP NOTES...

Foto saya
When the eyes open, we breathe, we walk, we speak, whatever we had done, until the end of our life,...history was wrote

Ahad, 5 April 2009

hmpkthhhh



epoi gi kursus, lama lak tuh setat ari ahad sampai rabu.. tapi best g pangkor (bukan pungkoqq).. leh mandi2 laut n ngorat aweks..


ari nih kene naik bas lah plak, turun 6.45 dr umah. baru 2-3 steps jalan dah terloya2 muntah tapi sib baik tak kuar cuma kuar angin jer kot. pagi sangat gamaknya tu yg loya2 tuh..


hari ni kat opis kecoh, semua org dok tanya apa jd dgn our ministry.. bubar ker stay ker merge ker.. apalah tu pun tanya aku, tanyalah kt menteri sendiri..aku pa dier pun aku tak tau


ape kess ..


tapi katanya Boss akan pegi Kementerian lain.. katanya Kementerian yg tengah hot n kontroversi skrg.. tu kata bodyguard dier lah tapi kata PM baru tatau lagi


tapi perhal pun kalo pindah ker KL tak kuasa mak nak ikut nyah..


biarlah mak stay sampai muntah kt putrajaya nih..


last week dapat tiket F1 grandstand dgn hillstand tapi tak pegi sbb epoi kna kursus.. sian epoi tak penah dapat nak g tengok F1.. so dgn baik atinya bagilah pada org yang merengek nak pegi..


tapi sib baik tak pegi sebab hujan lebat giler beb..

























aku tengok dlm tv tergelak2 padan muka korang semua lagipun tak best sbb baru 33 laps dah kene benti.. pastu plak Jenson Button menang sbb downpour yg agak teruk.. haha rezekilah tuh tapi mmg lebat gilerlah smlm.. kt tv siap tunjuk beberapa org mat salleh turun bukit mcm main gelongsor dgn bontot memasing.. tapi they have fun...
so bye from now.. gua mau makan.. laparlah..




Tiada ulasan: