Cari Blog Ini

WAKE UP NOTES...

Foto saya
When the eyes open, we breathe, we walk, we speak, whatever we had done, until the end of our life,...history was wrote

Khamis, 7 Mei 2009

Baru Bermula......


Assalamualaikum wbt....




Dah lama beno aku tak update blog aku ni. nasib ada org tolong updatekan blog.


aku tak nak taip panjang-panjang. nak ringkas jer...dulu masa mula-mula aku buat blog ni sebab aku bercita-cita nak berkarya(konon je lah...) tapi atas dasar motivasi yang kurang dan penumpuan yang tak serius, aku tak dapat meluahkan karya aku disini. cuma dulu aku letak satu karya aku. lirik lagu "NOKTAH" iaitu lagu yang sampai sekarang tak dapat aku present kan. hari ini aku wak masuk satu lagi lagu yang aku tak tau nak bagi tajuk apa. korang dengar la suara aku yang ala-ala nak tido, tak cukup tido, imsonia, paparock oo dan ect. lirik pun gua taruk sekali. kalau ada komen dengan karya aku ni lagi bagus. aku baru nak jadi bapak, baru jugak nak jadi budak (karya ni lah). hope korang enjoy la. tak enjoy pun korang buat2 la enjoy. thanks.




Tajuk : (Korang nak kasi pun bleh jugak)


Kalaku sepi
Ku sebut namamu
Berulangkali
Tanpa rasa jemu

c/o 1
mampukah
diriku
mengharapkan
sesuatu
sedangkan ku tahu
di mana asalku
kau tahu…

hujan merintih
berteman Gerimis
Laman berseri
Seri suasana….

(ulang c/o 1)

c/o 2
Dari langit biru
Indahnya bertamu
Namun adakala
Indah tak seperti dahulu
Ada ketika
Aku berjanji
Bila ku rindu
Ku sebut namamu….

c/o 3
aku menyesali
langkah kaki ini
aku ingin kembali
bersamamu mu…..oooo

c/o 4
aku mengharapkan
tiada halangan
bila kau seru
untuk kembali
kesisi….mu….







Tiada ulasan: