Cari Blog Ini

WAKE UP NOTES...

Foto saya
When the eyes open, we breathe, we walk, we speak, whatever we had done, until the end of our life,...history was wrote

Khamis, 10 Mac 2011

SIRI 3 : CERITA KEMBARA LABUAN

ha......sambung lagi cerita.....
Bila sampai jer...aku pun melilau cari beg, tunggu beg aku kat tempat beg kat airport tu...apa nama ntah . lepas tu kami kena nek bas. layanan baik orang-orang labuan nih. naik bas apa...?.ha korang tengok lah sendiri gambar aku add kat bawah nih siap pakai model lagi. model nih nama nyer sopie,...kalau korang taip kat youtube dia ada wat show duit syiling jadi ketam...dia la tu..



seriusnyer model aku nih...aku kandid jer nih..

Itulah cerita pasal kenderaan atau pengankutan nak ke hotel penginapan. penginapan kat mana? Grand Dorset...5 star tuh...tak kesah lah...dari airpot nek bas pusiang satu pulau baru sampai ke hotel. kat bawah nih aku letak gambar dengan model yang arif dan berpengalaman nak menunjukkan dia sedang berada di depan pintu masuk Grand Dorset nih...Saksikan...



Sori bang, saya pinjam gambar abang..

Masuk ke lobi hotel lepak punya lepak, boring kuar berjalan-jalan. kena teh madras, perhhhgggg....layan, aku letak lagi satu gambar yang menunjukkan suasana tapak majlis, ada ekspo lagi, tapi gambar tu sebelah stage utama majlis yang nak dilaksanakan...



Dah penat jalan balik hotel, oppss aku tak cerita, sebenarnya aku masih tak dapat kunci bilik...lambat la ntah apa kejadahnyer buat lambat aku tak tau...jadi aku tak mandi , boring terus jalan-jalan. jangan tak mandi kata XPDC,.. realiti... teman kak ina ajak gi hantar barang kat Perbadanan Labuan...melawat terus , lantak lah...kendian aku balik hotel jam 3.00 lebih baru dapat kunci bilik.sampai ? lewat jugak la sebab delay... kat bawah nih, gambar aku dapat bilik dan menunggu terbenamnya matahari...cute tak model nih...sasa kann..



terbenam matahari itu bermakna, aku kena tutup cerita untuk episode ini....
nantikan siri ke empat nyer...aku nak tido...tata...

Tiada ulasan: