Cari Blog Ini

WAKE UP NOTES...

Foto saya
When the eyes open, we breathe, we walk, we speak, whatever we had done, until the end of our life,...history was wrote

Isnin, 6 Julai 2009

NEXT DAY........


Dalam dua tiga hari ni, macam bagus je. khamis jadi umpire badminton. ingat bleh men, takbleh gak. pospon 6 hb julai(hari nih la tu). tapi sempat la men satu set dengan awe....dan leading 15-11 dah player len sampai. stop je lah kat situ. janji peluh dah la.




so, next day, men bowling lak. hancuh game pertama. 81 jatuhan pin je. menjatuhkan sungguh standed gua yang selalu perfect game (hee..heee...bangga lak aku rasa nih...!! ). nasib bek game kedua ada la peningkatan. dapat lah second rank. itu pun 128 jer. kalah satu pin. Ko men jenglot ke amie. asik satu pin tertinggal bila aku baling. anyway, gua enjoy la sebab isteri kesayangan gua pun ada sekali. walau pun dia menghilangkan diri p makan burger king sorang2. gua tak kisah dalam kekecewaan. korang tahu ke sebab apa.




1) pertama aku kurang kosetret la sbb bila aku order air nescafe 2 x plak tu. air tak dapat, aku dituduh tak order. apa la mamat boling nih. bikin gua panas nih. sebab tak minum air la agak nyer gua kurang power nih kalah dengan helmi dengan satu jatuhan pin. tak pe la gua tak tamak. gua bleh on jerrr.....




next day plak, gua g kenduri. punya tahan mata yang ngantuk masa bawak keta. akhirnya aku dan isteri dan rombongan sampai gak ke rumah kenduri yang dekat kuala kubu bharu tuh. haa...gua pun melantak la. nama makan kenduri. gua makan dan makan dan makan.








Lepas balik kenduri , gua and rombongan balik ikut genting. singgah naik genting dulu. nak rasa macam duk kat eropah la. tak sejuk la plak hari nih. pemanasan global betul la.




pastu aku balik la ke putrajaya. terus g kajang. konon nak m akan satay kajang la. tapi malang, pusing punya pusing, satay kemana, kajang ke mana. penuh n full. decite balik putrajaya g presint 16 je lah. kat presint 16 baru la dapat makan. bini aku pun dah berangin jer. aku pun tekanan gak. tapi sayang punya pasal aku wat dono jer. kejap lagi ok lah tuh.




hah kul 12 gak sampai rumah.




next day lagi , aku ngan abang aku g plak KLCC. nak masuk Petrosains la konon. abang aku nih nak belajar sains la plak. tak pun saja nak mersa nek F1 la kut. malag plak. kami lewat 15 minit jer. tak bleh masuk la lak. so kami pun berjelan merentasi KLCC ke Aqua ria. p la perabeh duit kat sana. nasib baik abang aku pakai kad kredit dia. kalau tak kopak gak duit aku (duit bini aku tuh). tapi aku dan abang aku enjoy la masuk sana. dapat tengok jaws, pari besar , penyu dan sebagai nya. pastu balik lah kami dengan keletihan berjalan2 .




Oiiit....cukup la dulu agak nya. aku malas nak taip dah ni. janji kita kongsi la hari-hari yang terindah yang sempat aku coretkan. korang pun tak kisah kan. setakat cita macam nih. korang lagi la adevan. ok lah, gua closed lu....assalamualaikum dan salam sejahtera....
















Tiada ulasan: