Cari Blog Ini

WAKE UP NOTES...

Foto saya
When the eyes open, we breathe, we walk, we speak, whatever we had done, until the end of our life,...history was wrote

Selasa, 29 Disember 2009

saya seorang bapa.....


Assalamualaikum dan salam satu malaysia...




sebagai awalulkallam....bertemu lagi setelah berkurun menyepi meng"update" blog aku ni. Untuk makluman juga, kini aku sudah bergelar BAPA. ya benar, isteri kesayanganku telah selamat melahirkan zuriat kami yang pertama. Baby Girl.Cute sangat. bukan aku kata, ramai yang tengok je baby aku, cakap "wah cute nyer baby ko". so aku ...alhamdulillah, Thanks to Allah s.w.t. Nak tengok ke bertapa kiut nyer baby aku. ha kat sini aku letak gambar baby, aku dan zue.





atas permintaan ramai, nama anak aku ialah NUR IRDINA RAHMAH BINTI SHAIFUL ANUAR. comel kan nama tu, secomel baby dan juga bapak dan mak baby (Perasan kejap). Nama panggilan spesial sket..."Intan". Panggil nama pun bleh...




ok lah. jupe lagi next series....da....

Tiada ulasan: