Cari Blog Ini

WAKE UP NOTES...

Foto saya
When the eyes open, we breathe, we walk, we speak, whatever we had done, until the end of our life,...history was wrote

Khamis, 24 Februari 2011

PERSEDIAAN KEMBARA DI BUMI LABUAN....(Pra-Siri)

Hari ni,....aku kena siap sedia untuk ke destinasi tak pernah ku jejaki pagi-pagi buta besok lagi...rasanyer ayam tak sempat kokok kut aku dah standbye. Nek flight air asia, korang tau-tau sendiri la. Nak kemane ?..nak kena pegi Labuan la.... Terlibat dengan program penutupan hari Wilayah. Rasa susah hati la sebab nak kena tinggalkan anak bini ni. tapi untuk release tensen kerja kira dah selesai da...(Irdina, daddy gi sekejap je tau....daddy love u so much).

untuk pengetahuan korang, setelah bertahun, ini lah kali pertama gua jejakkan kaki di bumi Labuan. Sadiskan (sebab aku dah kerja nak dekat 6 Tahun da kat KWPKB....) itu la hakikatnya....tapi biasa la, kira aku beruntung sebab aku dapat pergi dari orang lain bukan kata Labuan, sebelah rumah pun tak sempat nak ziarah. lagi sadis tu.... Takpe sekurang-kurangnya aku dah letak nama aku pada Penjenamaan semula nama bagunan KWPKB ni. itu pun hak milik bersama (dengan sesiapa, tidak dapat la che' nak dedahkan), . Rezeki Allah bagi kat aku dan kuarga aku ( Rezeki anak perempuan aku yang comel dan cerdik ni,... sebab kalau aku, tersangat la jarang bernasib baik )

Apahal pun akan aku update dalam kembara di bumi Labuan Siri Satu-Suatu destinasi coming soon. Off report.....tit ..tit..tit...

Tiada ulasan: