Cari Blog Ini

WAKE UP NOTES...

Foto saya
When the eyes open, we breathe, we walk, we speak, whatever we had done, until the end of our life,...history was wrote

Ahad, 20 Februari 2011



Salam,

Haaaa.....buat julung kalinya bagi tahun 2011, and the new series , aku upload gambar perkembangan anak aku. Nur Irdina Rahmah, cukup petah, cukup enegertic dan sangat aktif. sekarang sedang belajar macam-macam la, macam aku masa kecik-kecik dulu (Agaknyer la, tak tanya lak mak aku pasal nih). Setakat ni, dah kuar la simple-simple word, macam nak, tak nak, daddy, mami dan sekali sekala A,B,C, kadang-kadang kuar gak Satu, dua Tiga, one ,two,three dan banyak lagi laaaa...berjalan dah laju, lari dah makin kencang. macam lagu ape tuh....oooooooo kudaku lariiii gagah berani (Lagu sharifah aini kut) yang tu yang aku nak cakap tuh, lagu tu la....

Untuk makluman pembaca blog aku nih, setakat aku update ni usia dia (anak aku yang comel dan cute sangat.....daddy love u so much) adalah setahun empat bulan. Betul la , anak adalah penyeri kehidupan. kadang-kadang dia mengimbau kepada kenangan aku masa kecik-kecik dulu, ada karenah yang buat aku tersenyum sendirian. Mami dia ? ada la tuh. masing-masing ada kenangan kan.

cerita tentang aku, famili aku dan kehidupan aku. Alhamdulillah, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula aku. biasa la tu, semua tu asam garam hidup, air laut pun ada pasang surut, tapi aku sangat bahagia bersama mami (Isteriku) dan Irdina ( anakku sayang). cerdiknyer dia ( anak ku sayang), Bila aku n mami marah jer, muah,...muah...muah....dia pujuk aku n mami dia (Pandai nyer anak aku ...), syukur alhamdulillah.

Aku terlampau melimpah-limpahan cite dah ni, nak citer saat-saat ini, perasaan ini, penatlak rasanyer nak menaip. laen kali jerlah. Aku harap korang enjoy tengok gambar yang aku upload nih......cadangan tuh nak masukkan video, ada teknikal la plak, jadi aku tak upload la video (kaciwa nyer aku...). ok lah , Jumpa lagi...

Tiada ulasan: