Cari Blog Ini

WAKE UP NOTES...

Foto saya
When the eyes open, we breathe, we walk, we speak, whatever we had done, until the end of our life,...history was wrote

Khamis, 20 Mei 2010

UHUKKK....UHUKK

Huh lama giler en.suami aku nih tak hapdate belog dier...bukan stakat sawang, dah jadi hutan rimba dah dgn gajah, buaya, singa, sang kancil semua ada mari....isy..isy..isy
bz tuh memanglah bz tapi idea dier tadak mari lah tuh.. so takpelah aku take over sementara bos tarak nih...
Irdina tan-tan dah masuk 7 bulan.. sedar tak sedar dah besar dah
sangat suka main, manja n mcm2 lah
u wouldn't never know because dier akan sentiasa berubah perangai. kejap camni, kejap camtu
kelmarin salin diaper dier, laa siennyer kt bontot dier melecet. tatau kena per, merah jer tapi yg bagusnya sikit pun dier tak nangis masa basuh poo-poo dier....
siap leh main2 lagi...
huh sangat tahan sakit like mother like daughter...
to be frank, sangat bahagia mempunyai anak.. feelings yang sangat different...
that's why biler dah tua nanti n yr anak membuat onar, so ko akan rasa sangat sedih..
i'm thinking about my mom's feeling masa wat hal dulu2, pastu merajuk, then yg paling teruk, maser aku memula keje kt putrajaya, ada gadoh sikit sampai beberapa bulan tak balik until mak aku call n nangis2 cakap aku tak sayang dier lagi dah sebab taknak balik...
hohoho sedey giler dowh!!!! feel like anak derhaka plak that time...
anyway...i love my mother so much...

Tiada ulasan: